Black Widow
Natasha Romanoff, alias Black Widow, konfronterer de mørke sidene av livet sitt når det oppstår en farlig konspirasjon med tilknytning til fortida hennes. Forfulgt av en kraft som er ute etter henne koste hva det koste vil, må Natasha takle spionbakgrunnen sin og de personlige forholdene hun ødela før hun ble avenger.
I Marvel Studios' actionfylte spionthriller "Black Widow" konfronterer Natasha Romanoff, alias Black Widow, de mørke sidene av livet sitt når det oppstår en farlig konspirasjon med tilknytning til fortida hennes. Forfulgt av en kraft som er ute etter henne koste hva det koste vil, må Natasha takle spionbakgrunnen sin og de personlige forholdene hun ødela før hun ble avenger. Scarlett Johansson gjentar rollen sin som Natasha/Black Widow, Florence Pugh spiller Yelena, David Harbour spiller Alexei/The Red Guardian, og Rachel Weisz er Melina. "Black Widow" – den første filmen i fase fire av Marvels kinounivers – er regissert av Cate Shortland og produsert av Kevin Feige.