Blond og blondere
Romy og Michele er bekymringsløse festjenter som gjenoppfinner seg selv til high school-gjenforeningen. Med ny garderobe og ville historier, gjør de stort inntrykk ... til en tidligere klassekamerat forteller den ekte historien til alle sammen!
Romy og Michele er bekymringsløse festjenter som gjenoppfinner seg selv til high school-gjenforeningen. Med ny garderobe og ville historier om suksess, gjør de et stort inntrykk ... til en tidligere klassekamerat forteller den ekte historien til alle sammen! Men da slipper Romy og Michele løs sin helt egne hemmelighet ... med utrolige resultater. Med en mengde musikalske hits fra åttitallet.