Brudens far 2
Steve Martin kommer tilbake i denne hysterisk morsomme oppfølgeren til Brudens far. Etter å ha giftet bort den elskede datteren sin, er George Banks klar til å slappe av og ha det gøy... til både datteren og kona hans kunngjør at de er gravide.