Lykke til Charlie, det er jul
Det er en uforglemmelig høytid for Duncan-familien. Eventyret begynner når de blir skilt på vei til Palm Springs etter at Teddy gir fra seg flysetet for en gratisbillett. Amy nekter å la datteren reise alene og går også av flyet ... men oppdager at neste fly har avreise etter jul. Resten av familien ankommer Palm Springs, men det er ikke noe lettere der.