Buster's Big Halloween Adventure
Det er halloween i Wheelieville, og Buster gleder seg til å kle seg ut og gå knask eller knep! Han er enda mer spent i år, for han får være sammen med den lille kusinen sin Bella Buss, som er i byen for å feire sin første halloween. Men når byens dyrebare gresskarlykt og godteribolle blir borte, er det opp til Buster, Bella og alle vennene hans å redde halloween!
Det er halloween i Wheelieville, og Buster gleder seg til å kle seg ut og gå knask eller knep! Han er enda mer spent i år, for han får være sammen med den lille kusinen sin Bella Buss, som er i byen for å feire sin første halloween. Buster elsker å være Bellas personlige guide og hjelpe henne med å finne et flott halloweenkostyme. Men når byens dyrebare gresskarlykt og godteribolle blir borte, er det opp til Buster, Bella og alle vennene hans å redde halloween før det store opptoget!