101 Dalmatinere II: Flekkens Londoneventyr
Pongo og Perdidas valp Flekken er ikke fornøyd med å bare være én av 101. Når han får møte sin TV-helt Dunderlyn, den unike mirakelhunden, finner han ut at hans produsenter leter etter en ny stjerne. De to drar ut i den virkelige verden, og når Cruella de Vil vender tilbake, er det Flekken og Dunderlyn som sammen vil redde dagen. Inneholder tobakkskildring.