Call of the Wild - Når villdyret våkner
Basert på den kjente og kjære klassikeren "Call of the Wild - Når villdyret våkner" kommer historien om Buck, den hjertevarme hunden, og mannen (Harrison Ford) han må lære å stole på. Livet til Buck blir snudd på hodet når han blir dratt fra hjemmet sitt i California for å bli med i et hundespann som leverer post i Yukon i Alaska på 1890-tallet.
Basert på den kjente og kjære klassikeren "Call of the Wild - Når villdyret våkner" kommer historien om Buck, den hjertevarme hunden, og mannen (Harrison Ford) han må lære å stole på. Buck lever det glade livet i solrike California, men blir plutselig dratt med til villmarken i Yukon i Alaska. Han blir det nyeste medlemmet i et spann som leverer post under den turbulente gullfeberen på 1890-tallet. Livet til Buck går fra komfort og luksus til en kamp for å overleve. Livet endrer seg igjen drastisk for Buck når han møter Thornton, en ensom eventyrer. Det viser seg at skjebnen vil at de skal dra ut på sitt livs største eventyr. De navigerer seg gjennom en natur som er like nådeløs som den er spektakulær. Reisen forandrer både mann og dyr. Men sin unike blanding av intense action-scener og moderne animasjon, er "The Call of the Wild - Når villdyret våkner" en visuelt vakker opplevelse med realistiske figurer.