Canine Caddy
Mikke drar til golfbanen med Pluto som caddy. Pluto jager ballen og viser hvor den lander, men når ballen lander i hullet til et jordekorn, begynner vanskelighetene. Pluto jager jordekornet og tunnelene de lager ødelegger banen.