Plutos mystiske pakke
Pluto prøver å hente posten, men én mystisk pakke nekter å samarbeide. Pakken inneholder en søt, men sta, skilpadde, noe som resulterer i en hysterisk morsom krangel mellom Pluto og spesialleveringen hans!