Carls stevnemøte
I Pixar Animation Studios’ spesielle kortfilm «Carls stevnemøte» sier Carl Fredrikson motvillig ja til å dra på stevnemøte med en dame han kjenner – men har overhode ikke peiling på hvordan sånt fungerer lenger. Som den hjelpsomme vennen han er, prøver Hunn å roe nervene til Carl før stevnemøtet og kommer med gode tips for å få venner.. hvis man er en hund.