Lightyear
Disney og Pixar's "Lightyear", den definitive opprinnelseshistorien til Buzz Lightyear (stemmen til Chris Evans), helten som inspirerte leketøyet, følger den legendariske romspeideren på et intergalaktisk eventyr.