Cheeta Girls
Møt Cheetah Girls, fire tenåringer som vokser opp mens de synger og danser seg til en platekontrakt. Jentene blir oppdaget av en kjent musikkprodusent, men de lærer fort at gjennombruddet ikke er som de forventet. Produsenten vil gjøre dem til noe de ikke er. Jentene må finne en måte å oppfylle drømmene sine på sammen.