Teen Beach
Cowabunga! Bli med på et eventyr i sola, overlesset med spenning, overraskelser og romantikk. Stranden er livet for surferne Brady og McKenzie, helt til en kjempebølge på magisk vis sender dem inn i den klassiske filmen "Wet Side Story" fra 60-tallet, hvor en fullblods rivalisering mellom motorsyklister og surfere truer med å bryte ut. Der, midt iblant surfing, synging og dansing, forandrer Brady og Mack ved et uhell historien, og filmens helt og heltinne faller for dem i stedet for hverandre! Kan heltene våre få historien på riktig kurs igjen, eller vil de være fanget der for alltid? Morsom komedie og høyenergiske musikalnumre, gjør Teen Beach Movie det til sommer hele året!