College Road Trip
Ambisiøse og selvsikre Melanie Porter gleder seg til sitt første skritt mot uavhengighet: en jentetur for å se på universiteter. Men det går galt når hennes overbeskyttende far insisterer på å bli med i stedet, og Melanies drømmetur blir til et mareritt med sprø overraskelser. Fest setebeltet for et hysterisk sprøtt eventyr som vil gjøre deg tullete.