Freaky Friday
Dr. Tess Coleman og tenåringsdatteren Anna har én ting til felles: De er aldri enige. Verken når det gjelder klær, menn eller Annas ønske om å spille i rockeband. Ingenting. Men når en mystisk fredagskveld gjør at de våkner opp og har byttet kropp, er det kritisk å reversere ting før Tess' bryllup. Når de tvinges til gå i hverandres sko, vil de ende opp med respekt og forståelse for den andre?