Davy Crockett, villmarkens konge
Det har aldri vært en folkehelt som Davy Crockett, og du skjønner hvorfor når du ser ham takle en alligator, slåss mot en indianerhøvding med tomahawk og kjempe for frihet på Alamo. Davy og George Russell kjemper i indianerkrigen og så blir Davy valgt til kongressen og drar til Representantenes hus. Til slutt reiser Davy og George til Texas og blir med i den siste kampen på Alamo.