The Sign of Zorro
Don Diego kommer tilbake fra opplæring i Spania for å utfordre den brutale undertrykkingen til Monastario, kommandant for puebloen Los Angeles. For å bekjempe den onde diktatorens tyranni, tar Diego på seg Zorros maske.
Når don Diego kommer tilbake fra opplæring i Spania, holdes hjembyen hans nede av en grusom diktator. For å frigjøre puebloen Los Angeles, må don Diego spille en dobbeltrolle. På utsiden er han en ineffektiv laps, men i alle hemmelighet er han den maskerte hevneren Zorro. Ved hjelp av sin stumme tjener Bernardo må Diego utfordre det onde tyranniet til Monastario, kommandanten i puebloen, for å frigjøre sitt folk fra undertrykkelse.