Den afrikanske løven
Opplev jaktens spenning og bli varm om hjerterota når du ser en løvemor ta seg av de lekne ungene sine mens villmarkseksperter Elma og Alfred Milotte tilbringer tre år på Afrikas sletter.
I skyggen til det storslåtte Kilimanjaro-fjellet, tilbringer de anerkjente villmarksekspertene Elma og Alfred Milotte tre år på Afrikas sletter mens de følger en løvefamilie gjennom årstidene. Opplev jaktens spenning, naturens vrede, den utrolige gresshoppeinvasjonen og hjertevarmende øyeblikk når løvemoren tar seg av ungene sine.