Jungelkatt
Bli med på et utrolig eventyr til Brasil og opplev herskeren av Amazonas-jungelen, jaguaren. Blant flotte fosser, fantastiske utsikter og eksotiske blomster byr Jungelkatt på et intimt blikk på livet til en jaguarfamilie, og deres kamp om liv og død mot krokodiller, villsvin og snodige, to meter lange fisker som kalles arapaima gigas.