Den nye naboen
Donald flytter og får en ny mulighet til å elske sin nabo. Lettere sagt enn gjort når naboen er Pete og den uforsvarlige hunden hans, Muncey. Snart er bakgårdskrangelen overskrift i nyhetene, og hele byen samler seg for å se feiden.