Strandtur
Donald Duck og Pluto koser seg på stranda. Donald prøver å erte Pluto med en oppblåsbar hest. Samtidig stjeler en maurkoloni Donald sin lunsj. En rasende Donald legger ut fluepapir for å stoppe maurene, men klarer å bli viklet inn i sin egen felle.