Disney Intertwined Live!
Opplev «Disney Intertwined» live! Showet inkluderer de originale sangene «Donde voy» og «Convénceme», coverlåter fra 90-tallet som «Seguir viviendo sin tu amor», et utvalg sanger fra musikalen «Freaky Friday: A New Musical» og aktuelle hitlåter som «Tacones rojos» og «Vivir así».