High School Musical: The Musical: The Series: The Sing-Along
Tretten år etter at High School Musical ble filmet på East High, setter dramaavdelingen opp en dristig ny produksjon: High School Musical: The musical! Og denne gangen er teksten på skjermen så du kan synge med i alle episodene! En helt ny klasse tar for seg rollene som Gabriella, Troy, Ryan, Sharpay og alle de andre … med mer enn nok tenåringsdrama, både på og utenfor scenen.
Velkommen til East Highs første produksjon av High School Musical: the Musical, der en ny generasjon skoleelever og dramalæreren deres prøver å gjenskape historien på scenen, nesten 15 år etter at Disneys originalfilm ble filmet der. Du kan skape historie også når du følger teksten på skjermen og synger med til hver episode! De som tar på seg rollene som Gabriella, Ricky og resten av original-rollefigurene er Nini, en stigende stjerne som kommer rett fra teaterleir, Ricky, Ninis skateboardende ekskjæreste som blir med i teateravdelingen for å vinne henne tilbake, EJ, Ninis stilige og kjekke nye flamme, og Gina, den ambisiøse nye eleven med svin på skogen og teater i blodet. Disse aspirerende skuespillerne fra East High fremfører nytt stoff og nye versjoner av klassiske HSM-sanger, og de er fast bestemt på å bringe sin versjon av High School Musical til scenen, sammen med alt det virkelige dramaet som ikke var med i originalmanuset! Gjør deg klar. Snart er det din tur!