Disneynature: Delfinrevet
Denne filmen er en praktfull undervannsfilminnspilling som viser oss havet, og det ukjente og stille livet der. Den setter søkelyset på det sterke samspillet mellom levende skapninger, og på hvor sårbart økosystemet er. Den beskriver den lange og intense læretiden den unge delfinen Echo har i flokken sin. På fem år lærer Echo alt han trenger for å sikre artens overlevelse. Deres verden er vår.