Du Grønne Glitrende
"Matthew Broderick og Danny DeVito snur julen opp ned i tidenes morsomste og mest hysteriske julekomedie. Buddy har bestemt seg for å rive sin nabo Steve ned fra tronen som byens ”julekonge” ved å henge opp så mange julelys at huset hans vil være synlig fra rommet! Fruene (Kristin Davis og Kristin Chenoweth) blir venner, og etter hvert også barna. ."