Tre menn og en liten dame
Sprellene til tre ungkarer som ble fedre (Tom Selleck, Steve Guttenberg og Ted Danson) frydet publikum i Tre menn og en baby. Trioen er tilbake og oppfostrer fem år gamle Mary. Alt er fint til Marys mor, Sylvia, vil flytte til England med henne. Eks-fedrene skjønner snart at livet er tomt uten den lille damen og drar for å vinne tilbake både Mary og Sylvia.