Elio Fiorucci: Free Spirit
Motedesigneren som omfavnet det uvanlige. Fiorucci: "Free Spirit" følger Elio Fioruccis reise fra Milanos gater til motikon. Han demokratiserte mote, oppfant stretchjeans og minglet med Warhol, Basquiat og Madonna i Studio 54's glanstid. Oppdag livet og arven til dette ekstraordinære talentet.