Exodus: Gods and Kings
Den kritikerroste regissøren Ridley Scott gir nytt liv til den storslåtte historien om Moses (Christian Bale) når han gjør opprør mot den mektige egyptiske faraoen.
Fra den kritikerroste regissøren Ridley Scott kommer Exodus: Gods and Kings, den storslåtte fortellingen om én mann som var modig nok til å gjøre opprør mot et imperium. Dette spektakulære eventyret gir nytt liv til historien om Moses (Christian Bale) når han trosser farao Ramses (Joel Edgerton) og sender 400 000 slaver på en fantastisk flukt fra Egypt.