Footsteps on the Wind
Historien i denne filmen, som er et direkte blikk på den harde og daglige realiteten ved klimaendring og flyktningkrisen, fortelles gjennom øynene til barn som aldri gir opp drømmene sine. Lille Noor og broren hennes Josef ser livene sine revet i filler når en uventet hendelse skjer med hjemmet deres, og presser dem ut på en reise over havene og gjennom mystiske land. Basert på Stings kraftige sang "Inshallah".
Historien i denne filmen, som er et direkte blikk på den harde og daglige realiteten ved klimaendring og flyktningkrisen, fortelles gjennom øynene til barn som aldri gir opp drømmene sine. Lille Noor og broren hennes Josef ser livene sine revet i filler når en uventet hendelse skjer med hjemmet deres, og presser dem ut på en reise over havene og gjennom mystiske land. Filmen, basert på Stings kraftige sang "Inshallah", fanger opp tidsånden direkte.