Freaky Friday
I Disneys ville musikalske komedie om en mor og datter som bytter kropp, er Ellie en livlig 16-åring som prøver å være uavhengig. Katherine er en stresset mor som ikke forstår datteren. Når de begge under en krangel ønsker at den andre kan se ting fra deres side, gjør et spesielt timeglass at de på magisk vis bytter kropp. Nå må de finne timeglasset slik at de kan bytte tilbake igjen.