Gifts of the Heart
Lucys tilfeldige møte med Tom i en liten kystby i England fører til kjærlighet og til slutt ekteskap. Til tross for at hun opplever en sjokkerende tragedie, innser Lucy at livet er fullt av mysterier og at motgang bidrar til følelsesmessig vekst.