Gullivers reiser
Gullivers reiser er et fantastisk komedie-eventyr basert på den klassiske fortellingen. Når et forlis fører en postansatt, Gulliver (Jack Black), til det uoppdagede landet Lilliput, blir han forvandlet til en kjempe. Gullivers storslagne fortellinger og heltedåder vinner hjertet til innbyggerne i Lilliput, men når han utsetter sine nye venner for fare, må han finne en måte å ordne opp i ting.