Hannah Montana og Miley Cyrus: Best of both worlds-konsert
Bli med Miley Cyrus når hun fremfører sin utsolgte "Hannah Montana og Miley Cyrus: Best of both worlds-konsert". Denne filmen er fra turneen som var innom 69 byer og viser en hel ny side av pop-idolet. Se Miley med populære stjerner som Jonas Brothers som gjester og en scene full av dansere, pyroteknikk og video, og opplev magnetismen som gjorde 15-åringen til en multimedia-sensasjon.