High School Musical 2
Skolen er over, så nå kan Wildcats fra East High synge, danse og feire. De får sommerjobber ved en luksuriøs sosietetsklubb og er klare for moro ... men i stedet settes vennskap og forhold på prøve. Troy er henrykt over jobben sin og mulighetene den bringer, men alt er en del av Sharpays plan om å holde ham unna Gabriella.