Hot Shots!
Topper Harley, en elite-jagerpilot er på oppdrag for å ødelegge Saddam Husseins atomanlegg. Dessverre er Topper psykologisk ubalansert og vil sprekke under press.
Rekruttert til å bli med på et topphemmelig oppdrag for luftforsvaret, må en opprørsk pilot (Charlie Sheen) takle en inkompetent admiral (Lloyd Bridges) og en nøye utvalgt skvadron av flygere, som enten er udugelige eller halvblinde. Han havner også i konkurranse med skvadronens rollemodell for militær perfeksjon (Cary Elwes), om hjertet til basens attraktive psykiater (Valeria Golino).