Kanonball
Kanonball: En film som tar livet etter ballene. Peter LaFleur (Vince Vaugh) er en karismatisk taper som eier et utslitt treningsstudio. Klientellet består av en selverklært sjørøver, en skranglete nerd (Justin Long) som drømmer om å imponere en uoppnåelig heiajente, en elsker av sære idretter, en treg ung mann og en arrogant fyr som tror han vet alt, men ikke vet noe. White Goodman, den sleipe eieren av Globo Gym, legger merke til Peters beskjedne treningsstudio. White vil ta over Peters gym, og Peters manglende regnskap gjør det altfor lett for ham. Banken har plassert advokaten Kate Veatch (Christine Taylor) i Peters treningsstudio for å fullføre Globos overtagelse. Peters gutteaktige sjarm får henne på hans side og Kate blir med på laget med sosialt utstøtte for å vinne det som ikke kan vinnes.