USAs nasjonalparker
USAs nasjonalparker viser fram landskapet og dyrelivet i ti utrolig varierte og vakre parker - noen kjente, andre overraskende ukjente. Serien vil vise amerikanere og verden at hver av disse parkene er en naturperle og sammen bør de feires som en nasjonal skatt.