Jane Goodall: Håpet
Jane Goodall: Håpet er et to timer langt spesialprogram som følger Goodall på hennes endeløse reiser og fanger hennes nådeløse engasjement og besluttsomhet for å spre et budskap om håp. Filmen gir et tett perspektiv på Goodalls viktige forvandling fra forsker til inspirerende aktivist og leder, og det at hun nå styrker en fremtidig generasjon for å skape varig endring.