Julens helter
En Disney-klassiker er født. Julens helter har de søteste snakkende valpene noensinne: Hope, Jingle, Charity og Noble. Når fru Nissen reiser til Pineville, sniker de lekne valpene seg med i sleden. Med rampestreker på høyt nivå oppfyller de ønskene til Pinevilles barn, men noe går galt, og julestemningen begynner å forsvinne. Nå må valpene og fru Nissen skynde seg for å redde julen verden rundt.