Plutos juletre
Treet som Mikke og Pluto hogger ned og tar med hjem til jul er det som Chip 'n Dale bor i. Pluto prøver å fortelle Mikke dette mens treet blir trimmet, men Mikke forstår ham ikke. Når han jager ekornene, ender Pluto med å velte treet. Det ender med at alle synger julesanger, bortsett fra Pluto. Munnen hans er dekket av en lapp som sier: “Ikke åpne før jul.”