Keep
Gordon, den tidligere fyrvokteren på et fyrtårn som nå fungerer som museum, er ensom og lengter tilbake til gamle dager. Da Musa, en afghansk flyktning, banker på døren, finner Gordon endelig den støtten han har lengtet etter. Men når Gordon oppdager Musas egentlige hensikter med besøket, tvinges han til å stille spørsmål ved sine gamle overbevisninger.