Nothing
En karakteristisk Buenos Aires-dandy, som knapt har nok ressurser til å holde tritt med sin velstående livsstil, mister husholdersken, som har hjulpet han de siste førti årene. Mens han lærer opp en potensiell erstatning, en ung paraguayansk kvinne, oppdager han at jenta har mer å lære bort enn å lære, og hun konfronterer han med den enestående opplevelsen av å lære å leve alene.
En karakteristisk Buenos Aires-dandy, en sofistikert og provoserende gastronomisk kritiker, har levd i tiår med en hushjelp som tar seg av alt for han, fra rengjøring av huset til hans mest private anliggender. Men når skjebnen plutselig etterlater han alene innser han at han ikke kan gjøre noe uten hjelp. Når en uerfaren og naiv jente fra Paraguays landsbygd dukker opp og leter etter jobb, må han enten bestemme seg for å ansette henne og lære henne om alle sine særegenheter, eller prøve å leve alene. Denne kollisjonen mellom kulturer og generasjoner vil føre til uvanlige og ømme situasjoner som vil være lærerike for begge to.