Drain the Bermuda Triangle
" I denne timelange spesialen utforsker National Geographic Channel Bermudatriangelets illevarslende rykte ved å tappe ned vannet for å se hva som ligger under overflaten i det mytiske triangelet. Ved hjelp av data fra sofistikerte ekkoloddundersøkelser kan vi se hvordan havbunnen ser ut under Bermudatriangelet."