Maggie Simpson: Playdate with Destiny
Når Maggie Simpson blir reddet av en søt liten gutt på lekeplassen, blir det kjærlighet ved første blikk. Men gjett hva som skjer etterpå?
Det virker som en vanlig dag i parken for Maggie Simpson. Men når Maggie havner i en farlig situasjon ved sklien, dytter en heltemodig liten gutt henne ut av fare — og stjeler hjertet hennes. Etter et lykksalig første leketreff gleder Maggie seg til å se sin nye lille kjæreste igjen dagen etter, men det går ikke akkurat som planlagt. Kommer skjebnen (eller Homer) i veien for henne?