The Good, The Bart, and The Loki
Etter å ha bli forvist fra Åsgård igjen står Loki overfor sine vanskeligste fiender så langt: Simpson-familien og Springfields største helter. Guden for ugagn slår seg sammen med Bart Simpson i en ultimat krysningsepisode som hyller superheltene og skurkene i Marvels filmunivers.