Making the Wish: Disney's Newest Cruise Ship
Ved et to hundre-år gammelt skipsverft i Tyskland, finner et underverk av moderne konstruksjon sted. En besetning og et mannskap på tusener forvandler 144 000 bruttotonn stål til Disneys nyeste cruiseskip.