Disney Insider
"Disney Insider" gir et innblikk i Walt Disney Company som aldri før. Skru på hver uke mens serien tar med seerne bak kulissene på filmene, fornøyelsesparkene, destinasjonene, musikken, lekene og enda mer. Hver episode gir deg tre unike historier som fanger de magiske øyeblikkene og den hjertevarme historiefortellingen som utgjør Disney.