Mars: På innsiden av SpaceX
Mars: På innsiden av SpaceX gir oss et innblikk i planleggingen av å frakte mennesker til Mars, og viser oss noen av hemmelighetene bak hvordan ett av verdens mest revolusjonerende selskap drives. Den tre år lange filmingen tar oss bak kulissene når Elon Musk og hans ingeniører opplever nedturer og triumfer, og prøver å utvikle romindustrien raskere enn noen gang.