Reisen til solen
Nitti millioner mil fra Jorden kjører et romskip på størrelse med en liten bil i svimlende hastighet mot solen, og overgår den ekstreme heten og strålingen fra den ufattelig kraftige og enorme stjernen som livet på kloden vår er avhengig av. Dette er Parker Solar-sonden, NASAs imponerende oppdrag for å studere solen og samle data om potensielt katastrofale solstormer.