Marvel One-Shot: Agent Carter
Den britiske agenten Peggy Carter blir med i S.H.I.E.L.D. Mens hun leter etter "Zodiac"-nøkkelen, kjemper agent Carter også mot den misogyne, byråkratiske sjefen, agent Flynn.
Et år etter det som skjedde i Captain America: The First Avenger, arbeider den britiske agenten Peggy Carter med dataanalyse og kodebryting. Mens hun leter etter den mystiske "Zodiac", kjemper hun også mot den misogyne, byråkratiske sjefen John Flynn som mener at kvinner ikke bør være hemmelige agenter.